دیجیتال مارکتینگ

استراتژی بازاریابی و برندینگ

برند سازی، استراتژی بازاریابی است که هدفش معرفی نام و ایجاد تصویری متفاوت در ذهن مشتری است. این امر باعث حضور در ذهن مصرف کننده، جذب و حفظ مشتریان؛ در محیط رقابتی امروز خواهد بود.
تیم ما با تحقیق در مورد نام تجاری شما ، نوع تبلیغات کسب و کار شما را شناسایی و رقبا و مشتریانتان را در نظر می گیرد، سپس با ارائه استراتژی خاص برند شما، با روشهای نوین تبلیغاتی سعی در جایگاه سازی نام تجاری در میان مخاطبانش خواهد کرد. در دنیای امروز، برندی حرفه ای تنها بواسطه یک نشانه یا لوگو معرفی نمیشود بلکه در یونیفرم پرسنل، رنگ سازمانی و حتی رفتار خدمات مشتریان و همه عناصر بازاریابی و تبلیغاتش حضور دارد.

طراحی و اجرای کمپین

آژانس تبلیغاتی قدس مفاهیم تبلیغاتی و انواع عناصر ATL و BTL ، ( رسانه های محیطی، فضای آنلاین، رویدادها ، پوستر، کاتالوگ و... ) را هوشمندانه پیشنهاد می دهد.
تیم ما برای کمپین شما ، فعالیت های رسانه ای مختلفی در نظر میگیرد تا تبلیغات و تاثیر گذاری برند شما به درستی افزایش یابد. با توجه به سابقه برند و بریف اجرایی، فرایند برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل اهداف مخاطب ، متعادل سازی هدف، تعداد-هزینه و به کار گیری رسانه مناسب شکل می گیرد.

ایده پردازی و دیزاین

اگر در حال انتقال پیامی خاص، تلاش برای فروش بیشتر و یا سعی در تغییر تصویر ذهنی برندتان هستید، حتما طرحی خلاقانه به شما کمک خواهد کرد!
طراحان گرافیک با تجربه، حرفه ای و با استعداد آژانس تبلیغاتی قدس اصول طراحی را به خوبی می شناسند و با چگونگی ارتقا طراحی برای برند شما، آشنایی دارند . ما ادعا داریم که به اندازه کافی خلاق هستیم تا طرز فکر مخاطبان را مورد هدف قرار دهیم ، تا مصرف کنندگان دائما به محصول و یا برند شما فکر کنند. ما باور داریم که طراحی زیبا ، توجه مخاطبان را جلب میکند، ارزش محصول را افزایش میدهد، به شما اجازه می دهد تا محصول خود را با قیمت بالاترعرضه کنید، و در نتیجه درصد فروش را افزایش دهید.

برنامه ریزی رسانه

هدف اصلی برنامه ریزی رسانه، تعیین بهترین روش انتقال پیام به مخاطبان است. برنامه ریزی رسانه ، فرایندی سیستماتیک را در نظر میگیرد تا تمام عناصر در جهت رسیدن به این هدف خاص همگام شوند. اهمیت این برنامه ریزی از آن جهت است که مخاطبان هدف را به عنوان یک هدف بازاریابی شناسایی کرده، و درصد فروش را تا حدی افزایش می دهد.

آژانس تبلیغاتی قذس، مناسب ترین پلت فرم رسانه ای را جهت تبلیغ شرکت یا برند شما ، پیشنهاد می دهد. تیم برنامه ریزی رسانه ما، کاملا حرفه ای تعیین میکند که چه وقت، کجا و چگونه باید پیام شما انتقال یابد. همیشه هدف اصلی، تمرکز بر مخاطب خاص در زمان مناسب و انتقال پیام دقیق است تا بازخورد موردنظر بوجود آید.

تولید آگهی تبلیغاتی

آمار نشان داده است که امروزه مخاطبان نسبت به تیزر تلویزیونی ، بیشتر ازدیگر عناصرتبلیغاتی واکنش نشان می دهند. بخصوص هنگامی که تبلیغات تلویزیونی مناسب و خلاقانه ای را تولید میکنید و مخاطب خاص را مورد هدف قرار می دهید.
تیم ما با وجود داشتن کارگردان های حرفه ای ، مفاهیم ، سناریو و صحنه های خلاقانه ای خلق می کند و در نتیجه تیزرهای تبلیغاتی برجسته ای را تولید می کند. اگر چه تولید تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی اغلب پر هزینه هستند، اما با بکارگرفتن تجربیات، خلاقیت، و تمرکز تیم ما، تولید تیزرهای تبلیغاتی شما فرایندی بس هموار خواهد بود.
لیست سایتهایی که با ما همکاری دارند (دانلود)

تبلیغات آنلاین

کمپین های خلاق که از بازاریابی دیجیتال موثر مانند اینترنت و فضای آنلاین، تلفن همراه و رسانه های نوین دیجیتال استفاده میکنند، بسیار موفق هستند.
تیم تبلیغاتی قدس با تحقیق و بازاریابی، مشخص میکند که کدام رسانه، مخاطبان برند شما را بطور گسترده تری مورد هدف قرار میدهد. متخصصان ما تلاش می کنند تا رسانه های دیجیتال مناسب با بودجه و اهداف برند شما را در اختیار گرفته و با پیشرفته ترین روشها در عرصه رسانه های اجتماعی،درکنارتان باشیم.


انواع تبلیغات در اینترنت

تبلیغات بنری (Banner Ads)

در این روش بنر تبلیغ دهنده در یکی از اندازه های استاندارد در محلی از صفحه وب تبلیغ گیرنده ، نمایش داده می شود. وب سایت های تبلیغ دهنده، محل های مشخصی که معمولا بالا، کنار و پایین صفحات وب شان است را به نمایش تبلیغات بنری اختصاص می دهند. بنر به وب سایت تبلیغ دهنده یا صفحه ای شامل توضیحات تکمیلی درباره ی تبلیغ، لینک می شود.

تبلیغات متنی (Text Ads)

اگر در تبلیغات بنری عکس با تصاویر متحرک، نمایش دهنده آگهی بود و به وب سایت هدف لینک می شد، در این نوع تبلیغات از متن برای توصیف آگهی استفاده می شود. وب سایت های تبلیغ گیرنده معمولا بخش هایی را به صورت کادر با ستون در کنار یا میانه صفحات در نظر می گیرند و تعدادی آگهی متنی را در آنجا نمایش می دهند.

آگهی متنی معمولا شامل عنوان تبلیغ و لینکی به صفحه ی تبلیغ دهنده است.

تبلیغات در نتایج جستجو (SERP Ads)

نوعی از تبلیغات متنی، تبلیغ در صفحه ی نتایج موتورهای جستجو (Search Engine Results Page Advertising) است. حتما در زمان جستجو در گوگل با نتایجی مواجه شده اید که با پس زمینه ی متفاوتی با نتایج اصلی و در بالا و کنار صفحات نمایش داده می شوند. این نتایج در واقع تبلیغات سفارش داده شده به گوگل و مرتبط با موضوع جستجوی شما هستند. برخی موتورهای جستجو همچون گوگل از شیوه ی نمایش تبلیغات مرتبط در نتایج جستجو برای درآمد زایی استفاده می کنند.

تبلیغات ویدئویی (Video Ads)

همزمان با افزایش سرعت دسترسی به اینترنت در سراسر دنیا و گسترش انتشار و مشاهده فایل های ویدئویی تسط کاربران، استفاده از این رسانه در دنیای تبلیغات در قالب آگهی های ویدئویی نیز گسترش یافته است. ویدئوهای تبلیغاتی گاهی در بالا یا کنار صفحات وب همچون بنر های تبلیغاتی نمایش داده می شوند. همچنین ممکن است ویدئو بخشی از یک بنر پیشرفته ی فلش باشد.

روش دیگر نمایش آنها در جماعت های محتوایی و وب سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند آپارات و یوتوب است. در این حالت آگهی ویدئویی در مدت زمانی کوتاه در ابتدا، انتها یا میانه ی ویدئوی مورد نظر شما نمایش داده می شود.

خبر آگهی های آنلاین (Online Advertorials)

در مطبوعات مطالبی با عنوان «ادورتوریال» (Advertorial) وجود دارند که در ایران با عنوان «رپورتاژ آگهی» شناخته شده‌اند.

در فضای وب و در برخی وب‌سایت‌های خبری و مجلات اینترنتی نیز از چنین شیوه‌ای برای تبلیغات استفاده می‌شود. گزارش‌ها و خبرهای تبلیغ‌کننده‌ی برخی شرکت‌ها و سازمان‌ها در قالب «مقاله-آگهی‌ها» ،«گزارش-آگهی‌ها» و «خبر-آگهی‌ها» در برخی وب‌سایت‌ها منتشر می‌شود. این مطالب باید از سوی وب‌سایت نمایش‏ دهنده، از طریق عناوین یا علامت‌های خاص از مطالبی که توسط تحریریه تهیه می‌شوند جدا شده تا به ‌اعتماد مخاطبان لطمه‌ای وارد نشود، سپس لینک به آگهی دهنده در وب سایت درج شود.

شبکه های اجتماعی (Social network)

تبلیغات و بازاریابی محتوا شبکه های اجتماعی مزایای بسیاری دارد که به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان دیده شدن توسط طیف گسترده‌ای از مخاطبان
  • امکان هدفگذاری دقیق‌تر مخاطبین با توجه به سلیقه و سبک زندگی آن‌ها
  • تأثیرگذاری زیاد شبکه های اجتماعی بر خرید مشتریان
  • همسویی با اقدامات مربوط به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
  • سهولت دسترسی به مخاطبانی که از دستگاه‌های موبایل استفاده می‌کنند

استفاده از تلگرام و اینستاگرام به عنوان ابر رسانه های تبلیغاتی در ایران
تلگرام و اینستاگرام به علت کارایی و سادگی و همچنین دسترسی آسان بسیار فراگیر و پر طرفدار شده اند. تبلیغات و بازاریابی در این رسانه ها پربازده و در مقایسه با روش های تبلیغاتی دیگر کم هزینه است و قابلیت نتیجه گیری در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد.

تبلیغات تلگرام
با وجود تعداد بسیار زیادی از شبکه های اجتماعی مختلف، می توان تلگرام را یکی از موفق ترین و گسترده ترین شبکه های اجتماعی دانست.

1. تبلیغات بازدیدی
شما یک محتوای تولید شده شامل تصویر یا ویدئو و متن را در کانال های پر بازدید قرار می دهید. در این نوع تبلیغات معمولا بر اساس تعداد بازدید هر پست هزینه پرداخت می کنید.

2. تبلیغات توسط گروه های تاثیرگذار
گروهی از افراد با فعالیت خود در زمینه های مختلف توانسته اند توجه بسیاری از افراد را جلب نمایند. استفاده از این افراد می تواند باعث پیشرفت و جلب اعتماد کاربران شود.
هزینه ی این نوع تبلیغ نسبت به سایر تبلیغ ها در تلگرام بالاتر است و بهتر است کسب و کارهای بزرگ از آن استفاده کنند.

3. تبلیغات در کانال‌های پرطرفدار
انتخاب این کانال ها کمی دشوار است زیرا هر کانالی که تعداد زیادی عضو دارد لزوما برای شما بهتر نیست زیرا شما باید به دنبال کانالی با کیفیت و با اعضای نزدیک به بازار هدف خود باشید. در انتخاب کانال های پر بازدید بر اساس نیازتان دقت ویژه ای داشته باشید.

تبلیغات اینستاگرام
اینستاگرام به علت کارایی و سادگی و همچنین دسترسی آسان بسیار فراگیر و پر طرفدار شده است. استفاده از یک تصویر زیبا می تواند چندین برابر تاثیرگزار تر از کلمات باشد. بنابراین “دسترسی آسان و محتوای تاثیرگزار” از عوامل موفقیت این شبکه ی اجتماعی نسبت به سایرین می باشد.

انواع تبلیغات در اینستاگرام
1. استفاده از صفحات پربازدید در زمینه‌ی تخصصی شما
صفحات مختلفی وجود دارند که در زمینه های مختلف مخاطب جذب کرده اند. نحوه ی تبلیغات شما در این صفحات می تواند هم بصورت یک پست تبلیغاتی با محتوای تصویری و ویدئویی باشد و یا از ابزار استوری استفاده کنید. هر کدام از این تبلیغات در بازه ی زمانی مشخص مانند 24 ساعت و یا بصورت دائم صورت می گیرد.

2. بالابردن فالورها یا دنبال کنندگان و برندینگ نام تجاری شما
این کار را می توان با هشتگ سازی، تولید محتوای با کیفیت، استفاده از کپشن مناسب و لینک سازی انجام داد.

3. اینفلوئنسر (Influencer)

اینفلوئنسر به افراد تاثیرگذار یا مشهوری گفته می‌شود که مخاطبان بسیاری در شبکه‌های اجتماعی دارند که مدام آن‌ها را دنبال می‌کنند و از نظراتشان تأثیر می‌گیرند. اینفلوئنسرها ممکن است در جهان واقعی مشهور و محبوب باشند (مثلاً ورزشکاران و بازیگران)، یا این که مخاطبان خود را تماماً از طریق تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی به دست آورده باشند. در حوزه‌ی تبلیغات اینفلوئنسرها به چند دسته تقسیم می‌شوند که به شرح زیر است:

سلبریتی‌ها (افراد مشهور)
این افراد شهرت خود را به خاطر حرفه‌ای که در جهان واقعی دارند به دست آورده‌اند. بعضی از این افراد ممکن است در شبکه‌های اجتماعی هم در حوزه خاصی تولید محتوا کنند، برای مثال ورزشکاران. معمولا طیف مخاطبان این افراد گسترده و متنوع است و همکاری اینفلوئنسری با آن‌ها در کمپین‌های برندآگاهی یا تبلیغ محصولات عمومی مناسب است.

واینرها
واینر به کسانی گفته می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی ویدیوهای سرگرم‌کننده منتشر می‌کنند. این افراد به نوعی کمدین یا بازیگران دنیای مجازی به حساب می‌آیند. معمولا مخاطبان این افراد علاقه‌ی زیادی به آن‌ها دارند و پای صحبت‌هایشان می‌نشینند، بنابراین آن‌ها می‌توانند پیام برند را به طور کامل به گوش مخاطبان خود برسانند.

بلاگرها
بلاگرها معمولا بیشتر دست به تولید محتوای متنی در حوزه‌های خاص می‌زنند و مخاطبانشان از آن‌ها انتظار نقد و بررسی تخصصی دارند. برای مثال بلاگرهای حوزه‌ی سفر و گردشگری به شهرها و مناطق توریستی سر می‌زنند و نظر و تجربیاتشان را با مخاطبانشان به اشتراک می‌گذارند. بلاگرها به خوبی می‌توانند در کمپین‌های اینفلوئنسرمارکتینگ در مورد ویژگی‌های خاص و روش استفاده از محصولات توضیح بدهند و مزایا و معایب آن را بگویند.

میکرو اینفلوئنسرها
این افراد اینفلوئنسرهایی هستند که حدود ۲ تا ۵۰ هزار فالوور دارند و در یک حوزه‌ی خاص، علاقه‌ی مشخص و یا بازار کوچک دست به تولید و انتشار محتوا می‌زنند. به دلیل این که جامعه مخاطبان میکرو اینفلوئنسرها کوچکتر و تخصصی‌تر است، معمولا ارتباط نزدیک‌تری با فالوورهایشان دارند و تاثیرگذاری نظرشان بر آن‌ها بیشتر است.


مراحل اجرای کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ

تعیین هدف کمپین | تعیین پرسونای مخاطبان | تعیین بودجه | انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب | اجرای کمپین | گزارش‌گیری

انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب و مذاکره با آن‌ها درباره‌ی قیمت و نحوه‌ی اجرای کمپین کاری تخصصی و گاه دشوار است. به همین دلیل برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه بهتر است این فرایند را از طریق آژانس‌های تبلیغاتی اجرا کرد. کارشناسان «تبلیغاتی قدس» با داشتن تجربه‌ی اجرای کمپین‌های متنوع می‌توانند بهترین مجری برای کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ شما باشند.


لیست برخی از سایت های

https://nakhostnews.com/
http://theateronline.ir/
https://chinnegar.com/
http://gashtogozarnews.ir/
http://cinemakhorasan.com/
http://titrehadeseh.com/
http://hashiehvarzesh.com/
http://mashhadman.com/
https://sedayeanar.ir/