امکان استرداد و جابجایی بلیت فراهم نیست
1. خرید ناموفق: در صورت اینکه خرید شما ناموفق شد و مبلغ از حساب شما کسر و بلیط صادر نشد صندلی شما 20 دقیقه در رزرو شما میماند و مبلغ نیز به مدت 30 دقیقه به حساب باز خواهد گشت. در صورت اینکه مبلغ کسر نشده است منتظر بمانید صندلی آزاد شود. اگر مبلغ شما بیش از 30 دقیقه بازنگشت این اطلاعات را در تلگرام ارسال کنید = نام خریدار + نام برنامه + روز و ساعت برنامه
2. کسنلی و یا تغییر سانس: برنامه هایی که کنسل میشوند بیش از 90 درصد به روزهای آینده جابجا میشوند و حتما از طریق روابط عمومی و یا تلگرام گیشات پیگیری کنید.
3. چطور بلیت قبلی را دریافت کنیم؟ از طریق صفحه پیگیری خرید
مدیریت سایت گیشات: محمد جواد عبدی
4. راه ارتباطی: تلگرام = ID: Mohammaadjavadabdi